Praktyczne rozwiązanie dla posiadaczy zabytkowych i modyfikowanych aut
Cenisz sobie precyzję pomiarów dotyczących pokonywanej trasy? Jesteś pasjonatem modyfikowanych pojazdów offroad lub pojazdów zabytkowych? Lubisz funkcjonalne urządzenia o szerokiej gamie zastosowań?
W takim razie moduł filtracji zasilania zdecydowanie spełni Twoje oczekiwania. Urządzenie przeznaczonej jest do filtracji napięcia zasilającego metromierz, ale nie ogranicza się wyłącznie do tej roli. Posiada również wbudowany system formowania sygnału prędkości.
Napięcie zasilania metromierza jest filtrowane wielostopniowo co eliminuje zakłócenia o różnych częstotliwościach. W układzie zasilania zastosowany jest dodatkowy stabilizator który wytwarza napięcie 5V które może być potrzebne do zasilania np. czujników.
Budowa modułu sprawia, że każdy z nas bez problemu podłączy pod niego 2 niezależne czujniki o dowolnej konstrukcji. Każdy z czujników posiada niezależny układ konfiguracji jego pracy.
Innowacyjność przejawia się tutaj, aż 2 podwojonymi wyjściami, które umożliwiają na podłączenie dwóch niezależnych metromierzy, dostarczając do każdego z nich odpowiedni sygnał. Takie podejście sprawi, że każdy z nas podczas rajdu, będzie mógł gromadzić o wiele więcej danych niż dotychczas.
Sprzęt przygotowany został, tak aby powstający sygnał pasował do każdego typu metromierza.
Moduł cechuje poręczna i hermetycznie zamknięta obudowa. W module wszystkie połączenia zrealizowane są za pomocą złącz które zapewniają przejrzysty i szybki montaż. Złącza ułatwiają szybką wymianę czujnika lub inną modyfikacje.
Dzięki odpornej konstrukcji, urządzenie może pracować najtrudniejszych warunkach rajdów.
Cechy charakterystyczne modułu.
Szczelna obudowa zapewnia gwarancję niezawodności, zaś intuicyjnie stworzony moduł zapewnia bardzo prosty montaż i ewentualne modyfikacje, nawet podczas rajdu.
2 wejścia czujników oraz 4 wyjścia pozwalają na skomplikowane podłączenia, które potęgują precyzję pomiarów.
Urządzenie zapewnia filtrację zasilania oraz układ formowania i filtracji sygnału prędkości. Również sygnały : Reset1, Reset2, sygnał załączenia stacyjki oraz sygnał biegu wstecznego zawierają filtrację przed zakłóceniami.
Moduł zawiera sygnalizację pracy czujników oraz sygnalizację pracy sygnałów dodatkowych: sygnału stacyjki, sygnału biegu wstecznego.
Specyfikacja
- filtrowanie napięcia zasilania odbiorników o łącznym poborze 1A
- filtrowanie sygnałów:
- biegu wstecznego
- stacyjki
- zabezpieczenie wyjść bezpiecznikami automatycznymi
- wytwarzanie napięcia 5V do zasilania np. czujników prędkości
- filtracja sygnału biegu wstecznego, sygnału stacyjki, sygnału resetu
- optyczna sygnalizacja napięć zasilania, sygnały stacyjki, biegu wstecznego
- możliwość podłączenia dwóch czujników dowolnego typu
- niezależne układu filtracji i podziału liczby impulsów sygnału prędkości dla każdego czujnika oddzielnie
- konwertowanie sygnałów na wyjścia NPN lub PNP
- dodatkowe wyjścia sygnału prędkości umożliwiające podłączenie drugiego metromierza bez zakłócania pracy metromierza podstawowego
- optyczna sygnalizacja obecności sygnału prędkości