4 Wspomnienie Warszawskiego

Firma zewnętrzna …… to, i tamto…. Ja lubię przyznać się do błędu, ale czy mam to właśnie teraz zrobić?

Firma zewnętrzna realizuje zlecenie pomiaru czasu według dostarczonej dokumentacji. Przeważnie (na tym rajdzie tak było) ustawienie bram pomiarowych, pomiar długości odcinków, przebieg zawodów leży w gestii organizatora rajdu.
W związku z tym że publicznie zostałem „wywołany do tablicy”, pokaże niewielki fragment dokumentacji rajdu którą otrzymałem oraz jej wpływ na wyniki.
Cel tej publikacji jest taki, żeby wszyscy mający wpływ na organizację rajdu zweryfikowali swoje wykonane wcześniej pracę oraz zwrócili uwagę na szczegóły podczas kolejnych rund.

Procedura startu

Poniżej widać fragment Regulaminu Rajdu.

Na zdjęciu poniżej widać punkt startu do RT16. Widać również bramę techniczną systemu która zawsze znajduje się ok. 100 m za punktem startu.
Kolorowe kreski oznaczają ślady przejazdu kolejnych zawodników. Pofalowane kreski oznaczają niską prędkość lub postój. Ze wzrostem prędkości linie się wygładzają.
Wniosek.
Zawodnicy startowali z miejsca przesuniętego o 100m względem „bram pomiarowych Start oraz Brama T. System nie może działać prawidłowo !!!

Prawidłowo ustawione punkty kontrolne oraz miejsce faktycznego startu. Pofalowane kreski znajdują się przed miejscem startu. W miejscu bramy technicznej zawodnicy jadą już z prędkością ok. 30 km/h. Czas startu określony właściwie.

Zdjęcie przedstawia dziwną sytuację. Na asfalcie jest jakaś linia, dalej widać trzy samochody stojące przed startem jeden za drugim. Tak nie można. Gdzie jest Start (Regulamin)? Gdzie jest Strefa (Regulamin)?